Modulair denken voor ‘the master in ice’

Smeva is actief in de koeltechniek en weet als geen ander dat kwaliteit in de details zit, maar ook in je aanpassingsvermogen. Zo zullen vanaf nu niet alleen hun systemen en producten indrukwekkend en modulair zijn, maar ook hun gloednieuwe website. En daar hebben wij ze bij geholpen!

Een modulaire website voor ijskoude oplossingen

Smeva is de (ijs)koning in koeltechniek. Zo ontwikkelen en produceren zij hoogwaardige koeltoonbanken, koelvitrines en koel- en vriescellen voor diverse klanten in binnen- en buitenland. Deze systemen zijn modulair waardoor ze aanpasbaar zijn op de specifieke wensen vanuit verschillende, relevante industrieën; zoals supermarkten, slagerij- en visspeciaalzaken maar ook de farmacie. Bij deze modulaire manier van werken hoort uiteraard ook een modulaire en ‘coole’ site die verfrissend is voor de branche en laat zien wat Smeva in huis heeft. Een uitdaging waar wij geen ‘nee’ tegen kunnen zeggen.

IJskoud pitchen op een snikhete dag

Een modulaire website ontwikkelen vraagt om een perfecte combinatie van strategie, content en techniek. Zodoende brachten we, samen met GI, het gehele proces in kaart en kwamen we beslagen ten ijs tijdens de pitch op het hoofdkantoor van Smeva. Uiteraard met een koelbox vol ijsjes, gezien de buitentemperatuur al gauw de 30 graden aantikte. En met succes!

Vanuit de pitch bepaalden we samen de strategie en de flow van de website, toegespitst op de verschillende doelgroepen (personas) waar de website van Smeva zich op richt. Hiermee zorgen we ervoor dat de nieuwe website écht relevant is en kunnen we duidelijk sturen op conversie doordat de modulaire opbouw alles mogelijk maakt.

Smeva

Van functionele wensen en design naar een website met toekomst visie

Dat klinkt allemaal mooi, maar hoe zorg je er nou voor dat de wensen en het design samenkomen in een website die inspeelt op de toekomst? Om dat uit te werken kwamen onze knappe koppen van Not on Paper om de hoek kijken:

Na oplevering is een nieuwe website niet in steen ijs gebeiteld

Klaar na de oplevering van een nieuwe site? Nooit. Een website vraagt namelijk om continuous development. Dit betekent dat we er elke maand voor zorgen dat de website up to date blijft en verbeterpunten snel doorgevoerd kunnen worden, ook wanneer het om SEO optimalisaties gaat. Zo spelen we continu in op nieuwe technieken, aangescherpte regelgeving maar ook de veranderende wensen van de bezoeker.

Het proces voor ijskoud succes in kaart gebracht

Om impact te kunnen maken is een goed plan van aanpak onmisbaar, net als goede samenwerking. Daarom werken wij regelmatig samen met GI. Hierbij gaan we stap voor stap van strategie naar tactiek en uiteindelijke de operationele fase. En dat was voor de Smeva site niet anders, zoals je hebt kunnen lezen. Benieuwd geworden? We delen ons strijdplan graag met je:

Smeva

Modulair denken

is de toekomst

Enthousiast geworden over de kracht én het gemak van een modulaire website? Of wil je meer weten over ons stappenplan voor succes en wat dit voor jouw merk kan betekenen?

Laat dan hier je vraag achter, dan nemen wij contact met je op voor de mogelijkheden!