Vollenhoven olie altijd open met een gloednieuw klantenportal

Vollenhoven Olie werkt veel met tankpassen voor transport- en vervoersbedrijven, die 247 toegang willen tot het verbruik, de facturen en klantgegevens. Onze klantenportal biedt het allemaal!

Spil voor service,
billing en data

De transport business staat nooit stil. Voor Vollenhoven Olie, lid van de AVIA groep (bekend van de gelijknamige tankstations), is het continue service bieden aan tankpashouders een flinke klus. Met de overstap naar een nieuw CRM-systeem was een nieuw klantenportal hard nodig. Er kwamen namelijk een aantal wensen naar voren, waar dit nieuwe klantenportal aan moest voldoen:

Vollenhoven

Kilometers werk automatiseren met geoliede systemen

De klantportal wisselt dankzij diverse processen automatisch data uit met het CRM-systeem Navision en is dus altijd up-to-date. Dat betekent dat de klant altijd NAW-gegevens kan wijzigen, facturen kan opvragen of inzien en zelfs een periodieke verzending per e-mail in te stellen is. Het zelf beheren van de tankpassen is in het nieuwe klantportal ook mogelijk. Een tankpas aanvragen, blokkeren of het verbruik inzien kan nu 247, zodat klanten hiervoor altijd bij Vollenhoven Olie terecht kunnen, net als bij de tankstations zelf.

Superservice draaien

met slimme systemen

Klanten verwachten 247 service, 365 dagen per jaar, vooral in een industrie die nooit stil staat. Zoek jij een partner die met je meedenkt hoe jij tijd en geld bespaart en toch je klanten alles biedt wat ze verwachten?

Vraag het ons hier en dan komen wij met een oplossing die jouw service in de volgende versnelling brengt!