Nieuwsbrieven

E-mail is het meest populaire online marketingkanaal. Steeds meer organisaties zetten het in als tool om de merkrelatie met hun doelgroep te vergroten. De snelle productie- en responstijd, de uitgebreide statistieken en analysemogelijkheden en de relatief lage kosten maken e-mail dan ook tot een zeer aantrekkelijk medium.
Vergroot de communicatiekracht van jouw organisatie door de inzet van e-mail marketing met DirectMail van Not on Paper! Dankzij het gebruiksvriendelijke DirectMail systeem verstuur en analyseer je een nieuwsbrief in 3 eenvoudige stappen. Kijk hier voor meer informatie over deze module.  

Cases die
gebruik maken
van Nieuwsbrieven

Scandinavian Tobacco Group BrandPortals

Scandinavian Tobacco Group maakt voor maar liefst acht brands (Mercator, M, LaPaz, Don Pablo, Cubero, Colts, CAO, Cafe Creme) gebruik van de BrandPortal. Deze portals (allen geheel in eigen huisstijl) maken alle belangrijke informatie en middelen rondom de merken van STG inzichtelijk. Het gehele marketing- en saleskanaal heeft toegang tot specifieke informatie over de merkvisie, product range, doelgroepen, merkidentiteit, huisstijl, communicatie uitingen en point-of-sale materialen. Alle belangrijke informatie staan middels deze BrandPortal in de cloud en zijn dus altijd en overal beschikbaar. Wereldwijd worden de branding items samengesteld volgens de richtlijnen die op de BrandPortal te vinden zijn. Aan de basis van iedere BrandPortal staat het CMS van Not on Paper. Hiermee kan STG de inhoud eenvoudig en snel up-to-date houden. De BrandPortals zijn ieder voorzien van een unieke gebruikersbeheer module waarmee eenvoudig en veilig de toegang aan gebruikers verleend kan worden. Door het inzetten van online BrandPortals weet Scandinavian Tobacco Group zich verzekerd van het feit dat de brand guidelines altijd up-to-date zijn voor haar klanten.
Modules
Brandportal Don Pablo
Cubero online brandmanual
POS portal

BEN JE OOK GRAAG UP TO DATE...

MELD JE HIER AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF